Usein kysytyt kysymykset

Mitkä ovat iRepair.fi:n huoltoehdot?

Asiakas valtuuttaa huoltoliikkeen, iRepair.fi, suorittamaan laitteeseensa sovitun korjaustoimenpiteen. Täten asiakas hyväksyy myös huoltoehdot.

iRepair.fi ei vastaa laitteessa jo olevista vioista ellei vian korjauksesta ole etukäteen sovittu. Mikäli sovittua huoltotoimenpidettä ei suoriteta, maksua ei peritä ja laite palautetaan asiakkaalle hetimmiten.

Mikäli asiakas peruu huoltonsa sen jälkeen kun laite on tuotu korjattavaksi, iRepair.fi pidättää oikeuden veloittaa huollosta koko hinta mikäli huolto on jo aloitettu. Asiakas on velvollinen hakemaan korjatun laitteensa kolmen kuukauden sisällä huollon valmistumisesta; mikäli asiakas ei nouda laitetta, iRepair.fi:llä on oikeus myydä laite työpalkan ja kustannusten kattamiseksi. Pidätämme kaikki oikeudet muutoksiin.

Millaisen takuun annatte korjatulle laitteelleni?

Kaikilla huolloillamme on kuluttajasuojalain mukainen takuu sekä 12kk takuu kaikille korjauksille. Takuu kattaa kaikki paitsi käyttäjän itse aiheuttamat viat, kuten kosteusvauriot ja mekaaniset vauriot. Mikäli laitetta on itse yritetty korjata ennen huoltoon tuomista, takuuehtoja sovelletaan tapauskohtaisesti.

Mikäli asiakas havaitsee huollossa vian, hänellä on velvollisuus reklamoida tästä ilman aiheetonta viivytystä. Näin voimme taata mahdollisimman sujuvan palvelun asiakkaille sekä välttää väärinymmärryksiä.

Miten voin maksaa huollon?

Yksityisille käteinen tai kortti. Yrityksille käteinen, kortti tai laskutus.

Tarvitsetteko laitteen pääsykoodin?

Joissakin huolloissa saatamme tarvita laitteen pääsykoodia ominaisuuksien testaamiseen, joten siihen kannattaa varautua. SIM-korttia tai PIN-koodia emme tarvitse.